3.10-7.10. աշխատանքային նախագիծ

14483702_1209669032419309_178196866_nՄեկնարկում է «Կոմիտասյան օրեր»,   «Խնկոյանական օրեր» ուսումնական նախագծերը: Ամփոփում ենք «Բարև, ես եմ…» նախագիծը: Կազմելու ենք նախադասություններ, վանկատելու ենք բառերը:

3.10.2016

08:00-08:45 —  ուսումնական ավտոբուսների երթ Մայր դպրոց
9:00 —  9:15- առավոտյան ընդհանուր պարապմունք
9:20 — 10:05 — երգ
10:10 — 10:55 —  ռուսերեն
11:00 -11:45 — բանավոր մաթեմատիկա
11:50 — 12:35- թատերասրահ. հեքիաթի ընթերցում ու խաղ
12:35 — 12:55 -ընդմիջում
12:55 — 13:35 — տեխնոլոգիական աշխատանք. անհատական արկղիկների համար պատրաստելու ենք տարբերանշաններ
14:00-16:30 — երկարացված օրվա ծրագիր
16:30-17:00 — քայլարշավ դեպի կանգառ. բարի երթ

Օրվա ամփոփում

Մեր նոր դասընկերների հետ ծանոթանալուց հետո բանավոր հաշվել են առաջ ու հետ, հետո հաշվել են միայն տղաներին, հետո՝ աղջիկներին: Համեմատել են, թե որքանով են ավելի կամ պակաս: Փորձել ենք հավասարեցնել նրանց քանակը: Հաշվել են զույգերով, կենտերով: Խաղի միջոցով ծանոթացել են երկար-կարճ, լայն-նեղ, հաստ-բարակ հասկացություններին: Նկարել ենք երկար ու կարճ, լայն ու նեղ, հաստ ու բարակ բառեր: Ռուսերենից հետո նախաճաշել են: Ներկել ենք զարդանախշ: Թատերասրահում քննարկել ենք թատերական ներկայացումներին վերաբերվող կանոններ: Պատմել ու խաղացել ենք մեր սիրելի «Անհաղթ աքլորը» հեքիաթը: Պատրաստել ենք գնացք տարբերանշաններ:

Սիրելի ծնողներ, հիշեցնում եմ, որ հարկավոր է ուղարկել 3×4 չափսի մեկ լուսանկար: Մարմնակրթություն ընտրած սովորողները բերում են համապատասխան մարզահագուստ: Աշխատելու ենք պլանշետով:

4.10.2016

08:00-08:45 —  ուսումնական ավտոբուսների երթ Մայր դպրոց
9:00 —  9:15- առավոտյան ընդհանուր պարապմունք
9:20 — 10:05 — անգլերեն, ռուսերեն
10:10 — 10:55 —  բանավոր մաթեմատիկա
11:00 -11:45 — ընտրությամբ գործունեություն
11:50 — 12:35- բառախաղ, վանկախաղ
12:35 — 12:55 -ընդմիջում
12:55 — 13:35 — աշխատանք պլանշետով
14:00-16:30 — երկարացված օրվա ծրագիր
16:30-17:00 — քայլարշավ դեպի կանգառ. բարի երթ

Օրվա ամփոփում

Ռուսերենից ու անգլերենից հետո տրված բառերով կազմել են նախադասություններ: Այնուհետև իրենք են կազմել նախադասություններ, հաշվել են դրանցում բառերի քանակը: Միասին նկարել ենք նախադասություններ, դրանք ներկայացրել ենք նշանային համակարգով: Ծանոթացել ենք մեծատառի ու վերջակետի գաղափարին: Ընտրությամբ գործունեությունից հետո նախաճաշել են: Հակադիր (հականիշ) բառեր են ասել, դրանք նկարել են պլանշետով: Աշխատանքներն ուղարկել իմ էլեկտրոնային հասցեին: Ներկել են զարդանախշ:

Վաղը առաջին խումբը լողում է, իսկ երկրորդ խումբը հեծանիվ է վարում:

Վաղը լողում են`

Աղաջանյան Սամվել Վարդանի
Աղաջանյան Սուսաննա Գևորգի
Ավետիսյան Սամվել Կարենի
Գևորգյան Վաչե Վահագնի
Լալազարյան Նարեկ Սարգսի
Հակոբյան Միքայել Արմանի
Հայրապետյան Վիկտորյա Խաչատուրի
Ղազարյան Գագիկ Հովհաննեսի
Մարգարյան Միքայել Սամվելի
Ներսիսյան Ռուզաննա Արամի
Գրիգորյան Արսեն

5.10.2016

08:00-08:45 —  ուսումնական ավտոբուսների երթ Մայր դպրոց
9:00 —  9:15- առավոտյան ընդհանուր պարապմունք
9:20 — 10:05 — երգ
10:10 — 10:55 —  ռուսերեն
11:00 -11:45 —նկարում են նախադասություններ, ներկայացնում են նշանների միջոցով
11:50 — 12:35- բանավոր մաթեմատիկա
12:35 — 12:55 -ընդմիջում
12:55 — 13:35 — լող
14:00-16:30 — երկարացված օրվա ծրագիր
16:30-17:00 — քայլարշավ դեպի կանգառ. բարի երթ

Օրվա ամփոփում

Այսօր սովորել են «Արև, արև, դուրս արի» երգը: Ամրապնդել ենք մեր անցածը հետևյալ խաղ-առաջադրանքների օգնությամբ՝ bazmutyunner-151202064934-lva1-app6891tver-131016065356-phpapp021-130917061018-phpapp01das1-130902111656-phpapp02-1: Նախաճաշից հետո կազմել ենք նախադասություններ ու հաշվել ենք դրանցում եղած  բառերի քանակը: Առաջին դասարանցիներով համատեղ դիտել ու քննարկել ենք հետևյալ ուսումնական մուլտֆիլմերը՝ 1, 2, 3: Լողացել են ու հեծանիվ են վարել:

6.10.2016

Հարգելի ծնող, մարմնակրթություն ընտրած սովորողը բերում է համապատասխան մարզահագուստ:

8:00-08:45 —  ուսումնական ավտոբուսների երթ Մայր դպրոց
9:00 —  9:15- առավոտյան ընդհանուր պարապմունք
9:20 — 10:05 — բանավոր մաթեմատիկա
10:10 — 10:55 —  ընտրությամբ գործունեություն
11:00 -11:45 — աշխատանք հեքիաթի հետ
11:50 — 12:35- անգլերեն
12:35 — 12:55 -ընդմիջում
12:55 — 13:35 — բառախաղ
14:00-16:30 — երկարացված օրվա ծրագիր
16:30-17:00 — քայլարշավ դեպի կանգառ. բարի երթ

Օրվա ամփոփում

Առավոտյան բերանացի կարդացել են մեր անցած ոտանավորները: Նկարել են նախադասություններ, ներկայացրել են նշանային համակարգի միջոցով: Ընտրությամբ գործունեությունից հետո  նախաճաշել են: Սովորել են Խնկոյանի «Մեղու» ոտանավորը: Զրուցել են մեղվի մասին: Անգլերենից հետո բանավոր հաշվել են առաջ ու հետ, զույգերով, կենտերով: Ծանոթացել են մեծ է, փոքր է, հավասար է նշաններին: Աշխատել են հետևյալ ֆայլով՝ ampopum:

Վաղը լողում են՝

Ամիրյան Գրիգոր Արտավազդի
Բադոյան Ջուլիետա Արթուրի
Թամազյան Ինեսա Արթուրի
Սահակյան Էդմոն Գեորգիի
Սահակյան Սարգիս Լևոնի
Սարգսյան Մհեր Արմենի
Սիմոնյան Հայկ Բաբկենի
Փայասլյան Ալեքս Յուրայի
Քոչարյան Գագիկ Դավիթի
Հովհաննիսյան Վաչե
Թադևոսյան Դավիթ

Մյուս խումբը դպրոցում կվարի հեծանիվ:

7.10.2016

08:00-08:45 —  ուսումնական ավտոբուսների երթ Մայր դպրոց
9:00 —  9:15- առավոտյան ընդհանուր պարապմունք
9:20 — 10:05 — անգլերեն
10:10 — 10:55 —  բանավոր մաթեմատիկա
11:00 -11:45 — ռուսերեն
11:50 — 12:35- աշխատանք ոտանավորի հետ
12:35 — 12:55 -ընդմիջում
12:55 — 13:35 — լող, հեծանիվի վարում
14:00-16:30 — երկարացված օրվա ծրագիր
16:30-17:00 — քայլարշավ դեպի կանգառ. բարի երթ

Օրվա ամփոփում

Անգլերենից հետո քննարկել են  «Մեղու» ոտանավորը, նկարել են մեղվի անցած ճանապարհը: Ռուսերենից հետո նախաճաշել են: Երկրորդ խումբը լողացել է, իսկ առաջին խումբը վարել է հեծանիվ:

Advertisements

Թողնել պատասխան

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Փոխել )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Փոխել )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Փոխել )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Փոխել )

Connecting to %s