Ընտրությամբ գործունեություն. Բանավոր մաթեմատիկա

14483639_1207861225933423_536588924_nԸնտրությամբ գործունեության բանավոր մաթեմատիկայի խմբի հոկտեմբեր, նոյեմբեր, դեկտեմբեր ամսվա գործունեություն՝

4.10.2016

  • բանավոր համրանք. հաշվել 100-ի սահմանում առաջ ու հետ, հաշվել երկուական քայլերով առաջ ու հետ
  • խաղ «Գտիր մտքումս պահած թիվը»
  • ուսումնական ֆիլմի դիտում (1-ին մաս)

6.10.2016

  • բանավոր համրանք. հաշվել 100-ի սահմանում առաջ ու հետ, հաշվել երկուական քայլերով առաջ ու հետ
  • Տարբեր եղանականերով ստանում ենք տասը
  • խաղ «Գտիր մտքումս պահած թիվը»
  • ուսումնական ֆիլմի դիտում (2-րդ մաս)

11.10.2016

  • բանավոր համրանք. հաշվել 100-ի սահմանում առաջ ու հետ, հաշվել երկուական քայլերով առաջ ու հետ
  • խաղ «Գտիր մտքումս պահած թիվը»
  • Առցանց խաղ . Իքս ու զրո

13.10.2016

  • բանավոր համրանք. հաշվել 100-ի սահմանում առաջ ու հետ
  • Լուծում ենք թվային շղթա
  • խաղ «Գտիր մտքումս պահած թիվը»
  • Առցանց խաղ. Գտիր միանման պատկերները

18.10.2016

20.10.2016

3.11.2016

8.11.2016

  • բանավոր համրանք. հաշվել 100-ի սահմանում առաջ ու հետ
  • խաղ «Գտիր մտքումս պահած թիվը»
  • Առցանց խաղ. Խճանկար

10.11.2016

  • բանավոր համրանք. հաշվել 100-ի սահմանում առաջ ու հետ
  • խաղ «Գտիր մտքումս պահած թիվը»
  • Առցանց խաղ. Խճանկար

15.11.2016, 17.11.2016

  • բանավոր համրանք. հաշվել 100-ի սահմանում առաջ ու հետ
  • լուծում ենք ֆլեշմոբի խնդիրները
1.Կարենը 0, 1, 6, 3 թվերը տեղադրեց վանդակներում այնպես, որ հավասարությունը ճիշտ ստացվեց: Ի՞նչ թիվ տեղադրեց երկրորդ տողի երկրորդ վանդակում:
2. Դասարանում Լիայի և Սյուզիի նստարանները տեղադրված են նույն շարքում: Լիան նստում է շարքի սկզբից հաշված չորրորդ նստարանին, իսկ Սյուզին` շարքի վերջից հաշված չորրորդ նստարանին : Նրանց միջև կար ևս չորս նստարան : Քանի՞ նստարանից է կազմաված այդ շարքը:
3. Արևելյան դպրոցի բուֆետում ակցիա է, 4 բլիթը վաճառվում է երեքի գնով կամ 6 բլիթը` 4-ի գնով: Քանի՞ բլիթ գնեց Արեգը, եթե վճարել է 11 բլիթի գումար:
4. Անին տատիկի համար գնեց տուփով քաղցրավենիք` կոնֆետ , կեքս , բլիթ: Կոնֆետը և կեքսը միասին 7 տուփ էր, բլիթը և կեքսը` 9 տուփ, կոնֆետը և բլիթը ` 6 տուփ: Յուրաքանչյուրից քանի՞ տուփ գնեց:
 22.11.2016, 24.11.2016
  •  բանավոր համրանք. հաշվել 100-ի սահմանում առաջ ու հետ
  • գտնել տրված թվի հարևան թվերը
  • գտնել տրված թվի հաջորդ, նախորդ թիվը
  • Առցանց խաղ. «Հավաքիր պատկերները» 

29.11.2016

  • բանավոր համրանք. հաշվել 100-ի սահմանում առաջ ու հետ
  • խաղ «Գտիր մտքումս պահած թիվը»
  • Լուծում ենք թվային շղթա

1.12.2016, 6.12.2016

Կազմում ենք դեկտեմբերի օրացույցը, հաշվում ենք, թե քանի օր մնաց Ամանորին:

 

8.12.2016, 13. 12.2016

Կազմում (հորինում) ու նկարում ենք ամանորյա խնդիրներ:

15.12.2016

Լուծում ենք հանելուկ-խնդիրներ: Հորինում ենք հանելուկ-խնդիրներ:

20.12.2016, 22.12.2016

Տարբեր եղանականերով ստանում ենք 10, 9:

 

Advertisements

Հեղինակ՝ Անահիտ Հարությունյան

Ողջույն, իմ բլոգի այցելու: Դու այցելել ես մանկավարժական (մասնագիտական) բլոգ: Այն նախատեսված է կրտսեր դպրոցական տարիքի սովորողների ու նրանց դասավանդողների, ծնողների համար: Այստեղ կարող ես ոչ միայն ընթերցել իմ մանկավարժական գործունեության համար ուղենիշ հանդիսացած հայ և համաշախարհային մանկավարժության ներկայացուցիչների հոդվածները, այլ նաև իմ հոդվածները, ուսումնական նախագծերը: Բլոգում հրապարակվում են բոլոր այն նյութերը, որոնք անհրաժեշտ են կրտսեր դպրոցականի գործունեության կազմակերպման համար: Այստեղ կգտնես ուսումնական գործունեության արդյունքում ստեղծված շատ նյութեր, որոնց անմիջական մասնակիցներն ու հեղինակները հենց այդ տարիքի սովորողներն են: Մասնագիտական (մանկավարժական) գործունեության համատեքստում ներկայացված եմ ես: Բարի գալուստ: Իսկ իմ ստեղծագործություններին կարող ես ծանոթանալ Բարև, ես եմ բլոգում հետևյալ հղմամբ՝ http://mycompositionanahitharutyunyan.wordpress.com/ Մխիթար Սեբաստացի կրթահամալիրի Նոր դպրոցի դասվար՝ Անահիտ Հարությունյան

Թողնել պատասխան

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Փոխել )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Փոխել )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Փոխել )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Փոխել )

Connecting to %s