10.10 — 14.10. աշխատանքային նախագիծ

14384216_1201520366567509_738395659_nԱյս շաբաթվա ընթացքում շարունակվում են «Կոմիտասյան օրեր» ու  «Խնկոյանական օրեր» նախագծերը, մեկնարկում է «Լանջերը որպես ուսումնական հարթակ»և «Իմ բույսերը» նախագծերը:  Բառերը վանկատելու են, սկսելու են ճանաչել իրենց անվան տառերը, թվերն ու թվանշանները: Ամփոփելու ենք «Բարև, ես եմ…»  և «Բարձունքի հաղթահարում» նախագծերը:

Ոտանավորը՝ Խնկոյան «Բզեզ»,  «Լուսին», «Գորտերի խաղը»

Հեքիաթը՝ «Երեք արջի հեքիաթը»

Երգը՝ «Արև, արև, արի դուրս»

10.10.2016

Աշխատելու են պլանշետով:

08:00-08:45 —  ուսումնական ավտոբուսների երթ Մայր դպրոց
9:00 —  9:15- առավոտյան ընդհանուր պարապմունք
9:20 — 10:05 — երգ
10:10 — 10:55 —  ռուսերեն
11:00 -11:45 — բանավոր մաթեմատիկա
11:50 — 12:35- թատերասրահ. հեքիաթի ընթերցում ու խաղ
12:35 — 12:55 -ընդմիջում
12:55 — 13:35 — աշխատանք պլանշետով
14:00-16:30 — երկարացված օրվա ծրագիր
16:30-17:00 — քայլարշավ դեպի կանգառ. բարի երթ

Օրվա ամփոփում

Օրը սկսել են բանավոր համրանքով, հաշվել են երկուական քայլերով առաջ ու մեկական քայլերով հետ, գտել են տրված թվի հարևան թվերը, խաղացել են հետևյալ խաղերը` 1, 2, 3: Նկարագրել են մեկ թվանշանին, ասել են բառեր, որոնքք մեկ հատ են, նկարել են մեկի աշխարհը: Պլանշետով արված նկարները ուղարկել իմ էլեկտրոնային փոստին: Զրուցել են քաղաքի ու գյուղի մասին. ասել են բառեր, որոնք ապրում են  գյուղում կամ քաղաքում: Վանկատել են բառերը, իրենց անունները:

Վաղը աշխատելու  են պլանշետով: «Իմ բույսերը» նախագիծի շրջանակում ուղարկում եք բույսի կտրոն՝ դրված թափանցիկ, ապակե կամ պլաստմասե բաժակի մեջ: Ինչպես նաև,սովորողների համար ձեռք եք բերում խոշորացույց, որպեսզի չորեքշաբթի օրվանից ուղարկեք:

11.10.2016 

08:00-08:45 —  ուսումնական ավտոբուսների երթ Մայր դպրոց
9:00 —  9:15- առավոտյան ընդհանուր պարապմունք
9:20 — 10:05 — անգլերեն, ռուսերեն
10:10 — 10:55 —  բանավոր մաթեմատիկա
11:00 -11:45 — ընտրությամբ գործունեություն
11:50 — 12:35- թվերի աշխարհում
12:35 — 12:55 -ընդմիջում
12:55 — 13:35 — աշխատանք պլանշետով
14:00-16:30 — երկարացված օրվա ծրագիր
16:30-17:00 — քայլարշավ դեպի կանգառ. բարի երթ

Օրվա ամփոփում

Ռուսերենից ու անգլերենից հետո զրուցել ենք երկուսի մասին, թե ինչի նման է, երկու հատ ինչ կարող է լինել: Նկարել են երկուսի աշխարհը: Նկարները ուղարկել իմ էլեկտրոնային հասցեին: Ընտրությամբ գործունեությունից հետո նախաճաշել են: Ամրապնդել են մեծ է, փոքր է, հավասար է նշանները, աշխատել են կցված թերթիկով` 10: Ծաղկի կտրոնները  դրել ենք ջրի մեջ, որ արմատակալի: Խնդրում եմ ուղարկել խոշորացույցներ, որ ուսումնասիրենք:

Վաղը լողում են`

Աղաջանյան Սամվել Վարդանի
Աղաջանյան Սուսաննա Գևորգի
Ավետիսյան Սամվել Կարենի
Գևորգյան Վաչե Վահագնի
Լալազարյան Նարեկ Սարգսի
Հակոբյան Միքայել Արմանի
Հայրապետյան Վիկտորյա Խաչատուրի
Ղազարյան Գագիկ Հովհաննեսի
Մարգարյան Միքայել Սամվելի
Ներսիսյան Ռուզաննա Արամի
Գրիգորյան Արսեն

12.10.2016

08:00-08:45 —  ուսումնական ավտոբուսների երթ Մայր դպրոց
9:00 —  9:15- առավոտյան ընդհանուր պարապմունք
9:20 — 10:05 — երգ
10:10 — 10:55 —  ռուսերեն
11:00 -11:45 —աշխատանք հեքիաթով
11:50 — 12:35- բանավոր մաթեմատիկա
12:35 — 12:55 -ընդմիջում
12:55 — 13:35 — լող, հեծանիվ
14:00-16:30 — երկարացված օրվա ծրագիր
16:30-17:00 — քայլարշավ դեպի կանգառ. բարի երթ

Օրվա ամփոփում

Երգել ենք մեր սովորած երգերը: Օրը սկսել ենք իրար բառեր նվիրելով, որոնք արևի պես տաք են: Դրանք վանկատել ենք: Հետո սառը բառեր ենք ասել, որոնք վանկատել ենք: Սովորել ենք Խնկոյանի «Բզեզ»-ը, կարդացել ենք վանկախաղի, ծափերի միջոցով: Ռուսերենից հետո նախաճաշել են: Աշխատել ենք կցված թերթիկով` 12: Առաջին խումբը լողացել է, երկրորդ խումբը հեծանիվ է վարել:

13.10.2016

Հարգելի ծնող, մարմնակրթություն ընտրած սովորողը բերում է համապատասխան մարզահագուստ:

Վաղը աշխատելու են խոշորացույցով ու պլանշետով:

8:00-08:45 —  ուսումնական ավտոբուսների երթ Մայր դպրոց
9:00 —  9:15- առավոտյան ընդհանուր պարապմունք
9:20 — 10:05 — բանավոր մաթեմատիկա
10:10 — 10:55 —  ընտրությամբ գործունեություն
11:00 -11:45 — աշխատանք հեքիաթի հետ պլանշետով. «Երեք արջի հեքիաթը»
11:50 — 12:35- անգլերեն
12:35 — 12:55 -ընդմիջում
12:55 — 13:35 — ծանոթանում ու ուսումնասիրում ենք լանջերը` օգտագործելով խոշորացույցներ
14:00-16:30 — երկարացված օրվա ծրագիր
16:30-17:00 — քայլարշավ դեպի կանգառ. բարի երթ

Օրվա ամփոփում

Օրը սկսել ենք իրար գունավոր բառեր նվիրելով, որոնք վանկատել ենք, հետո վանկատել ենք մեր անունները: Վանկախաղի (ծափ-խաղի) միջոցով բերանացի կարդացել ենք Խնկոյանի «Բզեզ»-ը, «Մեղու»-ն, «Աքաղաղն ու կտուրը»-ը, սովորել ենք «Լուսին»-ը: Հետո ծաղկի կտրոնները դրել ենք ջրի մեջ, ուսումնասիրել ենք խոշորացույցով, պատմել ենք մեր տեսածը: Ընտրությամբ գործունեությունից հետո նախաճաշել են: Անգելերնից հետո զրուցել ենք երեք թվի մասին, թե ինչի նման է, որ թվերը կապրեն երեքի աշխարհում, ինչպիսին է այդ աշխարհը: Լանջերին պլանշետներով նկարել են երեքի աշխարհը: Աշխատանքներն ուղարկել իմ էլեկտրոնային հասցեին: Պատմել եմ «Երեք արջի հեքիաթը»: Աշխատել են   թերթիկով:

Վաղը սովորողների մի խումբը մասնակցելու է լողի պարապմունքին: Հիշեցնում եմ, որ անհրաժեշտ է լողազգեստ, սրբիչ, լողաթափ, լողի թևիկներ, լողի գլխարկ՝ աղջիկների համար: Լողի մասնակից սովորողներն են՝

Ամիրյան Գրիգոր Արտավազդի
Բադոյան Ջուլիետա Արթուրի
Թամազյան Ինեսա Արթուրի
Սահակյան Էդմոն Գեորգիի
Սահակյան Սարգիս Լևոնի
Սարգսյան Մհեր Արմենի
Սիմոնյան Հայկ Բաբկենի
Փայասլյան Ալեքս Յուրայի
Քոչարյան Գագիկ Դավիթի
Հովհաննիսյան Վաչե
Թադևոսյան Դավիթ

Մյուս խումբը Նոր դպրոցում կվարի հեծանիվ:

14.10.2016

08:00-08:45 —  ուսումնական ավտոբուսների երթ Մայր դպրոց
9:00 —  9:15- առավոտյան ընդհանուր պարապմունք
9:20 — 10:05 — անգլերեն
10:10 — 10:55 —  բանավոր մաթեմատիկա
11:00 -11:45 — ռուսերեն
11:50 — 12:35- լող, հեծանիվի վարում
12:35 — 12:55 -ընդմիջում
12:55 — 13:35 — լող, հեծանիվի վարում
14:00-16:30 — երկարացված օրվա ծրագիր
16:30-17:00 — քայլարշավ դեպի կանգառ. բարի երթ

Օրվա ամփոփում

Այսօր անգլերենից հետո վանկատել ենք մեր անունները, հետո գտել ենք մեկ, երկու, երեք, չորս վանկ ունեցող բառեր: Աշխատել ենք թերթիկով՝ 8: Ռուսերենից հետո նախաճաշել են: Երկրորդ խումբը լողացել է: Դիմավորել ենք Անտառուտի առաջին դասարանցիներին:

Advertisements

Թողնել պատասխան

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Փոխել )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Փոխել )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Փոխել )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Փոխել )

Connecting to %s