Լանջերը որպես ուսումնական հարթակներ

Կանաչապատ լանջերին կազմակերպվող բացօթյա ուսումնական պարապմունքները դիտարկվում են որպես սովորողի առողջության պահպանում ու իրավունքի իրագործում: Լանջերին կազմակերպվող ուսումնական պարապմուքները կարող են լինել անհատական-աշխատանքային, ինչպես նաև խմբային քննարկումների, ընթերցանության, դիտարկումների ամփոփման տեսքով:

Այս անգամ առաջին դասարանցիները լանջերին աշխատում էին իրենց անհատական ուսումնական գործիքներով՝ պլանշետներով. նկարում էին երեքի աշխարհը: Լանջերն ունեն միավորող-համախմբող նշանակություն, որոնք ուսումնական ընթացքին հաղորդում են հավես ու հրճվանք:

This slideshow requires JavaScript.

 

Advertisements

8 thoughts on “Լանջերը որպես ուսումնական հարթակներ

  1. Ծանուցում՝ 17.10-21.10. աշխատանքային նախագիծ | Անահիտ Հարությունյանի բլոգ

  2. Ծանուցում՝ Հոկտեմբերի 31-նոյեմբերի 5-ի աշխատանքների պլանավորում — Հռիփսիմե Առաքելյանի բլոգ

  3. Ծանուցում՝ 31.10 -4.11. աշխատանքային նախագիծ | Անահիտ Հարությունյանի բլոգ

  4. Ծանուցում՝ 7.11-11.11. աշխատանքային նախագիծ | Անահիտ Հարությունյանի բլոգ

  5. Ծանուցում՝ 14.11-19.11. աշխատանքային նախագիծ | Անահիտ Հարությունյանի բլոգ

  6. Ծանուցում՝ Մեդիաայբբենարանները որպես տառուսուցման գործիք | Անահիտ Հարությունյանի բլոգ

  7. Ծանուցում՝ Գրել սովորում են գրելով, կարդալ սովորում են կարդալով | Անահիտ Հարությունյանի բլոգ

  8. Ծանուցում՝ Պլանշետը (նեթբուք-նոթբուքը) որպես ընթերցանության գործիք առաջին դասարանում | Անահիտ Հարությունյանի բլոգ

Թողնել պատասխան

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Փոխել )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Փոխել )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Փոխել )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Փոխել )

Connecting to %s