Աշխատանքային նախագիծ. 1.09-2.09

14169630_114464385674411_1293829577_nսեպտեմբերի 1-2

«Բարև, ես եմ…» ուսումնական նախագծի մեկնարկ: Սովորողները ներկայանում են, ծանոթանում են միմյանց հետ, պատմում են իրենց մասին: Նկարում են իրենց, ուրվագծում են իրենց ձեռքը, ոտքը, կերպավորում են: Պատմում-ներկայացնում են իրենց նկարները:

«Ես ներկա եմ…»
Բանավոր համրանք. հաշվում են իրենց (առաջ ու հետ), հաշվում են տղաներին, աղջիկներին, համեմատում են (շատ-քիչ, քանիսով), հաշվում են սեղանները, աթոռները…

Վերև-ներքև հասկացություն. «Աքաղան ու կտուրը» ոտանավորը սովորում-քննարկում են միասին, բացատրում են անհասկանալի բառերը, հետո փորձում են գտնել բառեր, որոնք ապրում են վերևում, ներքևում: Նկարում են:

Ոտանավորը՝ «Բութ մատն ասաց…», Աթաբեկ Խնկոյան «Աքաղաղն ու կտուրը»

Երգը՝  «Արև, արև, եկ, եկ»,  «Ձիուկ»

«Լողափնյա աշուն» նախագիծ. սովորողները լողում են Նոր դպրոցի բացօթյա լողավազանում:

Ընտանեկան նախագիծ. Տանը մայրիկների հետ պատրաստում են ձեռնոց-տիկնիկներ: Ընթացքը տեսագրում ու ֆիլմի տեսքով ներկայացնում են:

Ըստ օրակարգի

սեպտեմբերի 1

08:45 — 9:00 — Երթ դեպի դպրոց, նախապատրաստում ուսումնական պարապմունքներին
9:00-9:15 — Առավոտյան ընդհանուր պարապմունք
9:20 — 10:05 — Բարև, ես եմ…
10:10 — 10:55 — Երգում ենք միասին
11:00 — 11:45 — Բանավոր մաթեմատիկա
11:50 — 12:35 — Այցելություն Տիգրան Հայրապետյան գրադարան
12:35 — 12:55 — Ընդմիջում
12:55 — 13:35 — Լողափնյա աշուն
13:30-16:30 — Երկարացված օրվա ծրագիր
16:30 — 17:00 — Քայլարշավ դեպի կանգառ. բարի երթ

սեպտեմբերի 2

08:45 — 9:00 — Երթ դեպի դպրոց, նախապատրաստում ուսումնական պարապմունքներին
9:00-9:15 — Առավոտյան ընդհանուր պարապմունք
9:20 — 10:05 — Բարև, ես եմ…
10:10 — 10:55 — Բանավոր մաթեմատիկա
11:00 — 11:45 — Ռուսերեն,անգլերեն
11:50 — 12:35 — Նկարում ենք միասին
12:35 — 12:55 — Ընդմիջում
12:55 — 13:35 — Լողափնյա աշուն
13:30-16:30 — Երկարացված օրվա ծրագիր
16:30 — 17:00 — Քայլարշավ դեպի կանգառ. բարի երթ

 

 

 

 

 

Հեղինակ՝ Անահիտ Հարությունյան

Ողջո՜ւյն: Ես Անահիտ Հարությունյանն եմ: Դասավանդում եմ «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրում:

Թողնել մեկնաբանություն